18 Şubat 2013 Pazartesi

Ben Hariç Herkes ölsün Türkçe Dublaj izle


Ben Hariç Herkes ölsün Türkçe Dublaj izle filmi fragmanı :

Film konusu :
Ergen olmak güç iş. Moskova'nın dışındaki sevimsiz bir kenar mahallede yaşayan on dört yaşındaki üç genç kızın Katya Vika ve Zhanna'nın işi ise iyice güç. Baba dayağından kurtulmak isteyen Katya evden kaçar Zhanna intihara teşebbüs eder ama başarısız olur Vika da duşta kızlar tarafından tartaklanır. Hayatlarındaki tek güzel şey arkadaşlıklarıdır. Katya hocasına hakaret edip başını derde sokunca en sonunda bu arkadaşlıkları da sınavdan geçecektir. Zhanna ile Vika ya onun yanında kalacak ya da arkalarını dönüp okulun dans partisine gideceklerdir.
filmin tamamını izlemek için buraya tıklayın
Ben Hariç Herkes ölsün , Ben Hariç Herkes ölsün full izle , Ben Hariç Herkes ölsün hd izle , Ben Hariç Herkes ölsün Türkçe Dublaj HD izle , Ben Hariç Herkes ölsün Türkçe Dublaj izle , Ben Hariç Herkes ölsün Türkçe izle , Everybody Dies But Me izle , Online izle etiket :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder