19 Şubat 2013 Salı

Hep Seni Aradım Türkçe Dublaj izle


Hep Seni Aradım Türkçe Dublaj izle filmi fragmanı :

Film konusu :
Mathew’in çalıştığı yerin karşında arkadaşına ait bir ayakkabıcı dükkanı vardır. Mathewin orda olduğu bir gün lisa camdan kendisine ayakkabı beğenir ve içeri girer. Ona yardımcı olmak için Mathew gelir. Daha öncedende gördüğü Lisa’dan çok etkilenmektedir. Bu vesileyle ondan etkilendiğini gösterme fırsatı olmuştur. Lisa’da bu duruma kayıtsız kalmaz ve ikili arasında aşk başlar. Taki bir gün Mathew eve döndüğünde Lisa’nın olmadığını farkedene kadar. Lisa birden bire ortalıktan yok olmuştur. Mathew buna hiç bir anlam veremez ama yaşamınıda sürdürmek zorundadır. İyi seyirler..
filmin tamamını izlemek için buraya tıklayın
Hep Seni Aradım Full izle , Hep Seni Aradım hd izle , Hep Seni Aradım izle , Hep Seni Aradım online izle , Hep Seni Aradım Türkçe Dublaj HD izle , Hep Seni Aradım Türkçe Dublaj izle , Hep Seni Aradım Türkçe Full izle etiket :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder