11 Şubat 2013 Pazartesi

Bir Dilek Tuttum – Kiseki Full HD izle


Bir Dilek Tuttum – Kiseki Full HD izle filmi fragmanı :

Film konusu :
Usta Japon yönetmen Hirokazu Kore-Eda çocukluk arzuları ve hayali maceraları konu alan tatlı bir hikâyeyle aşina olduğu alana geri dönüyor. Parçalanmış bir aileyi anlatan Bir Dilek Tuttum iki çocuğu izliyor: 12 yaşındaki Koichi ve küçük kardeşi Ryunosuke. Anne ile baba boşanmıştır; kardeşler de iki farklı şehirdedir. Koichi’nin tek dileği ailesinin tekrar bir araya gelmesidir. Bunun gerçekleşmesi için iki kardeş zıt yönlerde giden iki trenin teğet geçtiği anı izleme ve o esnada bir dilek tutma planı yapar.
filmin tamamını izlemek için buraya tıklayın
Bir Dilek Tuttum - Kiseki , Bir Dilek Tuttum - Kiseki filimini izle , Bir Dilek Tuttum - Kiseki full izle , Bir Dilek Tuttum - Kiseki hd izle , Bir Dilek Tuttum - Kiseki izle , Bir Dilek Tuttum - Kiseki kaliteli izle , Bir Dilek Tuttum - Kiseki online izle etiket :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder